Ventetid

Ordningen med historiske nummerplader, herunder spørgsmål om passende numre til veterankøretøjer og diskussioner vedrørende historisk korrekthed

Ventetid

Indlægaf nj » tors 20.11.2014 11:15

Er der nogen som har oplevet ekstrem lang ventetid fra Skat på historiske plader?
Jeg bestilte et sæt 3. september og regnede med jeg kunne nå at få lidt glæde af dem i efteråret.
Jeg har haft tlf. kontakt et par gange, hvor man siger at der pt. er ekstra lang ventetid.
Så skrev jeg en mail, men det eneste svar jeg fik på den, var et spørgsmål om jeg ville være med i en undersøgelse om Skat`s mailsystem!
Så fik jeg tlf. kontakt til en (lidt højerestående) som lovede at skrive til producenten af pladerne og så give mig besked.
Det venter jeg så på nu i 12. uge efter bestilling (og betaling)!

Man burde faktisk få udleveret f.eks. et sæt prøveskilte som man kunne bruge indtil pladerne kommer,
de er jo trods alt betalt, bilen er nysynet og registreringsafgift er betalt.
nj
Medlem
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 21.06.2010 09:35

Re: Ventetid

Indlægaf dykker5502 » tors 20.11.2014 12:22

Motorhistorisk Samråd har også modtaget flere henvendelser (med dokumentation) om leveringstider noget over de lovede 8 uger.

Vi har påpeget problemet overfor SKAT ved et møde vi havde fornyligt.

Skal du til veteranløb (motorhistorisk begivenhed) har du muligheden for løse prøveskilte (100 kr/dag) men til almindelig lystkørsel hjelmer loven ikke at du kan bruge prøveskilte - løse eller faste.
Venlig hilsen
Michael Deichmann
Brugeravatar
dykker5502
Medlem
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: søn 12.10.2008 10:33
Geografisk sted: BP, Blistrup, 3230 Græsted

Re: Ventetid

Indlægaf dykker5502 » søn 23.11.2014 11:20

Vil "nj" venligst kontakte mig på md@motorhistorisk.dk?
Venlig hilsen
Michael Deichmann
Brugeravatar
dykker5502
Medlem
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: søn 12.10.2008 10:33
Geografisk sted: BP, Blistrup, 3230 Græsted


Tilbage til Aktuelle historiske nummerplader