Kreative løsninger ("falske" plader)

Spørgsmål og diskussioner om hjemmelavede nummerplader, shownummerplader og andre uautoriserede nummerplader

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Leth » tors 18.11.2010 15:00

JMK skrev:Til Leth : Tror vi er enige, men dit seneste indlæg er kommet på mens jeg har skrevet. Derfor lige en "efter-redigering"


Ja, jeg valgte bare en kortere løsning, men vi er 100% enige!
Mvh Jakob Leth
www.youngtimer.dk
Leth
Medlem
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: tors 31.07.2008 12:54
Geografisk sted: Bunkeflostrand, Sverige

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Jesper Bering » tors 18.11.2010 17:03

Hans-Henrik Landsvig skrev:En helt konkret sag: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/17/140558.htm

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Jeg tillader mig lige at citere nævnte hjemmeside, så vi har den dokumenteret hvis Danmarks Radio tager den ned:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/17/140558.htm

Fusk med nummerplader
18. nov. 2010 06.00 Indland
Der kører to sorte Passater rundt i Danmark med den samme nummerplade: ZY 52 223. Den ene tilhører Speditør Jesper Hansen. Den anden tilhører en, der har for vane at parkere ulovligt.

I hvert fald får Jesper Hansen for to uger siden en rykker for en ubetalt parkeringsbøde. Han har angiveligt parkeret ulovligt i Knabrostræde i København i august.

- Problemet er bare, at jeg har svært ved at mindes, at jeg nogensinde har parkeret min sorte Passat i den gade, siger Jesper Hansen til DR Nyheder.

Brikkerne falder på plads
Da rykker nummer to kommer ind gennem brevsprækken et par dage senere, indser Jesper Hansen, at der er noget helt galt. Denne gang skal Jesper Hansen have parkeret ulovligt i Helsingør, og her ved han med sikkerhed, at han aldrig har været med sin bil.

- Jeg beder parkeringsvagterne sende mig deres beviser, og da jeg får billederne, er jeg ikke i tvivl om, at det ikke er min bil, der har fået bøderne, siger han.

Den ulovligt parkerede bil har ganske rigtig Jesper Hansens nummerplade og det er også en sort Passat, men der er små forskelle. Bilen på billedet har en antenne og tagræling er i krom. På Jesper Hansens Passat er der ingen antenne, og tagrælingen er sort.

Ny nummerplade
Parkeringsfirmaerne har annuleret bøderne, men Jesper Hansen har alligevel valgt at købe nye nummerplader.

- Jeg frygter jo, at jeg en dag bliver stoppet af politiet, fordi bilen med mine nummerplader er eftersøgt i forbindelse med en eller anden forbrydelse. Den risiko vil jeg ikke løbe, siger han.

SKATs Centralregister for Motorkøretøjer har nu meldt sagen til politiet og til sine egne kontrolfolk.

Har du oplevet fusk med din nummerplade, hører vi meget gerne fra dig. Skriv til 1212@dr.dk eller brug kontaktformularen.
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Jesper Bering » tors 18.11.2010 17:04

Kære Jørgen og Jakob,

Der var lige en ting jeg glemte:

Een grund til at myndighederne bør se med stor alvor på at folk laver sorte nummerplader med samme nummer som de hvide plader de har liggende i bagagerummet - og en grund til at vi andre ikke bør anse det for harmløst - er følgende:

Her i landet er nummerpladen et 'dokument', idet selve pladen er bilejerens dokumentation for at han har ret til at køre rundt i sin vogn, dvs. vægtafgift og forsikring er betalt, og vognen er synet. Hvis disse betingelser ikke er opfyldt, vil Politiet nemlig have været der og inddrage pladerne (ja-ja, ideelt set).

Altså, 1) en vogn med plader på er lovlig at køre i, 2) en ikke-lovlig vogn har ikke plader på (fordi de er inddraget) - OG, ikke uvæsentligt, 3) pladerne skal kunne inddrages af Politiet.

En vogn der kører rundt med falske plader, opfylder ikke betingelse 1), fordi man ikke kan se om de rigtige plader er inddraget. Den opfylder heller ikke betingelse 3), fordi Politiet kan ikke inddrage dens nummerplader - de sidder jo ikke på vognen!

Det værste er nok at en bilist der har fået sine rigtige (hvide) plader inddraget, kan være fristet til at køre med sine egne, sorte plader - og det sker så i en vogn uden ansvarsforsikring, hvilket er et yderst risikabelt forehavende. Ikke alene for bilisten, men også for hans modtrafikanter! Og tænk nu hvis de hvide plader ligger hjemme i privaten, hvor konen har udleveret dem til Politiet, medens manden kører rundt ude i byen med de hjemmelavede sorte - i en vogn der derfor ikke er forsikret. Et temmelig søgt eksempel, javist, men ikke decideret utænkeligt (jeg har jo lige tænkt det, hihi!).

Alt i alt må I da indrømme at der er FOR mange gråzonetilfælde til at vi kan se på denne trafik med hvide numre på sorte plader uden betænkelighed?

hilsen Jesper
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Leth » tors 18.11.2010 23:13

Jeg giver op!

Jeg fremførte tidligere at jeg ikke har ondt i maven over at folk laver en sort plade til en bil som de lovligt ejer, betaler forsikring på og i øvrigt opfører sig til punkt og prikke. Men hele tiden bliver det drejet til at folk kører rundt uden forsikring eller i en forkert bil fordi de kan! NEJ, det er ikke det det handler om. Det svarer i argumentation til at jeg skal have en frakendelse af kortet fordi min Volvo kan køre 225 lige meget om jeg gør det eller ej.

Jeg tager afstand til folk der misbruger nummerplader og snyder med afgift og forsikring!

Men jeg kender mennesker der er glade for deres gamle biler og hygger sig med deres ikke helt rigtige sorte plader og de er hverken pædofile eller afgiftundragere eller snyder i skat, de er bare glade for deres bil og synes måske at det er sjofelt at staten gang på udsætter de eftertragtede sorte plader som de ellers har sat os i udsigt, hvergang på et tyndt grundlag.

Men jeg kunne aldrig selv køre med en eftergjort sort plade - det er jeg simpelthen for meget nørd til 8-)
Mvh Jakob Leth
www.youngtimer.dk
Leth
Medlem
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: tors 31.07.2008 12:54
Geografisk sted: Bunkeflostrand, Sverige

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf TT » tors 18.11.2010 23:16

Endnu en af de grovere:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/18/105803.htm

Utroligt at udlejeren ikke opdagede at nummerpladen var blevet skiftet ud med en falsk lamineret plade!
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Jesper Bering » lør 20.11.2010 18:57

Kære Jakob,

Godt ord igen!

Den 'retskafne' fløj har fremført en del argumenter i denne diskussion.

Det eneste af disse argumenter der for alvor er kød på, er argumentet med at nogle få bilisters fusken med pladerne kan tirre myndighederne og/eller politikerne så meget at vi møder større modstand mod udvidelser af veterannummerpladeordningen end vi ellers ville have mødt.

Det argument har du ikke gendrevet. Jeg er meget usikker på OM der vil ske den slags ting, men hvis de sker, vil det være en tragedie for os alle - det er du vel ikke uenig i? Bortset fra det, deler jeg stort set din indstilling, at de nørdede nummerpladeforfalskere ikke gør nogen videre skade.

Derudover har Thomas fremført risikoen for at alle sorte plader bliver inddraget og tvangsombyttet. Det tror jeg nu ikke rigtig på, det ville være en helt usædvanlig hård reaktion.

Endelig har flere diskussionsdeltagere bemærket at det ser ud som om dette nummerpladelaveri er begyndt at gribe om sig. Hvis det er rigtigt, og hvis der bliver ved med at komme flere og flere falske nummerplader i trafikken, kan man godt bekymre sig for hvad følgerne kan blive. Vel at mærke følgerne for 'de retskafne'. At synderne selv risikerer at få hvad de har fortjent, er vi tilsyneladende enige om ikke at have noget imod.

Afslutningsvis kunne man spekulere på om en grund til at myndighederne forholder sig tavse, er at de overvejer at gå bort fra det hidtidige system, hvor det er selve nummerpladen der er det juridiske dokument der giver ret til at køre med vognen. Det er det rene gætteri - jeg har ikke hørt nogen konkrete rygter i den retning. Men Danmark er vel et af forholdsvis få lande der har det på denne måde?

hilsen Jesper
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf dykker5502 » man 22.11.2010 00:57

Leth skrev:Men jeg kender mennesker der er glade for deres gamle biler og hygger sig med deres ikke helt rigtige sorte plader og de er hverken pædofile eller afgiftundragere eller snyder i skat, de er bare glade for deres bil og synes måske at det er sjofelt at staten gang på udsætter de eftertragtede sorte plader som de ellers har sat os i udsigt, hvergang på et tyndt grundlag.

Jacob, det er lige præcis denne attitude jeg netop mener er kernen i problemet! Og selv om du henviser til at du kender nogen der gør det, så antyder du at du ikke har problemer med det, for de pågældendeer nærmest i deres gode ret til at få lige de nummerplader de har lyst til. Ja, man har mistanke om at nogen tror det nærmest er en grundlovssikret ret at når bare det er gamle biler, så kan vi omgå alle regler og skabe os som vi vil.

Ja, undskyld, men når man har været i gamet siden 1970 og prøvet at have en ældre bil dengang der var INGEN særregler, betalte fuld vægtafgift og risikerede at blive kaldt til syn med henblik på inddragelse af nummerpladerne, og når man ved hvor lang og stædig en kamp det var for Svend Dråby at få de forhold vi har nu, så er det frustrerende at se hvordan nogen tager alle de forhold der er opnået ved et langt sejgt træk for givet og kan sætte dem over styr ved dumhed.

Det er ligesom dogmet om at alle børn har ret til eget værelse: Det er ikke en grundlovssikret ret at vi skal have tidstypiske nummerplader. Det er ikke engang en lovgivningssikret ret! I lov om registrering af køretøjer https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=17269står der i §7 stk. 4:
Skatteministeren kan fastsætte regler, hvorefter ejeren af et køretøj kan anvende historisk korrekte nummerplader.

Det centrale ord her er kan, som jeg har fremhævet. Det betyder at folketinget giver Skatteministeren og dermed embedsværket hjemmel i lovgivningen til at iværksætte sådan en ordning, men pålægger ikke ministeren at han skal gøre det. Ministeriet kan uden videre ophæve eller begrænse ordningen og der er ingen steder skrevet at ordningen skal udvides til 2 bogstaver eller gule plader!
Det nuværende IT system bag det centrale register for motorkøretøjer har aner tilbage til det oprindelige system fra 1966 og understøtter ikke genbrug af numre. Hvis et et-bogstavs nummer har overlevet myndighedernes klapjagt på gamle biler i almindelighed og et-bogstavers nummerplader i særdeleshed, og er blevet indført i CRM i 1966, og bilen så senere mister denne1-bogstavsplade, så vil den ikke kunne få dette nummer igen som tidstypisk nummerplade!
Da det må antages at en forholdsvis stor andel af de relevante 2-bogstavs numre har været overført i CRM i 1966-68 (husk på at man kunne overføre numre til ny pladeog dette var ret udbredt blandt private) vil en udvidelse af ordningen til 2-bogstavsnumre betyde stor risiko for kolision med numre som er registreret i CMR og derfor ikke kan genbruges. Det vil gøre administrationen af disse plader endnu mere bøvlet end det forhold at scopet for ordningen udvides massivt ved at inddrage 2-bogstavs plader. Alt for ofte vil man ryge ind i numre der ikke kan genbruges.
Da Skat overtog opgaven fra Justitsministeriet valgte Skat så at sige at vende bøtten og udbydestort set alt vedrørende CRM og nummerpladerne. Om det var en klog beslutning kan man altid diskutere, men man skal være klar over at der er altså regler staten skal følge mht. udbud af opgaver. De skal i EU udbud med regelmæssige intervaller. Derfor blev produktionen af nummerplader sendt i udbud og det endtesom bekendt med en ny leverandør.
Samtidig udbød man udvikling af et nyt IT system og den historie gik jo også galt, idet Skat midt i det hele blev sure på IBM og fyrede dem så hele projektet måtte starte forfra. Det har været et udtalt ønske fra CRM at få et helt nyt system, men det varførst ved overgangen til Skat at Folketinget besluttede at det skulle ske.
Det har aldrig været annonceret fra Skat at tidstypiske 2-bogstavs plader vil komme før datoen 1. april 2011 blev annonceret fornylig. Skat har fastholdt at de ville have det nye IT-system på plads og i drift inden de ville se på 2-bogstavs pladerne.
Der har derimod været alle hånde spekulationer i veteran- og klassisk bil verdenen, i visse kredse og blade mere end i andre. MhS har også meldt ud hvad man arbejdede efter.
På et tidspunkt kommer datoen 1. april 2011 i spil. Denne dato er nøjagtig 35 år efter overgangen til hvide refleksplader - dvs. alle biler i spil for at få 2-bogstavs plader ville være ældre end 35 år og derfor inden for den internationalt anerkendte grænse for veteranbiler.
Til trods for at Skats nye IT system ikke er i drift endnu og næppe kommer det inden, har Skat indvilget i at give muligheden for 2-bogstavsplader fra 1. april 2011. Da der givet vil være de nævnte problemer med gamle numre der har været registreret tidligere i CRM ligger der en del arbejde i at aftale medSkat hvordan vi får det som vi gerne vil have det givet de faktiske forhold "indenfor jernindustrien".

Jeg er iøvrigt overbevist om at Skat vil være de første til at beklage at det nye IT-systen er forsinket.

Så Leth og andre - det kan godt være at verden ser lysende enkel ud, når man står en dejlig sommeraften og sparker dæk nede ved Vikingeskibsmuseet i Roskilde, men verden er altså nogen gange underlagt nogle roadblocks som de der arbejder seriøst med dette er nødt til at forholde sig til. Selv om det sikkert er svært at være ydmyg når man fører sig frem i en eller anden big block US-car, så skal vi altså udvise en passende ydmyghed i vores forhold til myndighederne. Langt hovedparten af de lempelser vi har er lovfæstet på samme måde som de tidstypiske nummerplader. Lovene giver mulighed for lempelsen, men overlader det til myndighederne at fastsætte omfanget.
Så vidt jeg umiddelbart kan se, så er det kun den 1/4 vægtafgift der er politisk fastlagt i lovgivningen, og det ligger helt klart i at det i Grundlovens § 43 står, at
Ingen skat kan pålægges, forandres eller ophæves uden ved lov

Så denne lempelse skal fremstå af en lov.
Her er det af betydning, at en kreds af DF medlemmer fremsatte et forslag til folketingsbeslutning B142 http://www.ft.dk/RIpdf/samling/20091/beslutningsforslag/b142/20091_b142_som_fremsat.pdf Ved Gud sympatiserer jeg ikke med DF, og baggrunden for forslaget er iøvrigt et oprør fra Lolland-Falsters veteranklub, som vil vise at de kan en masse uden for MhS. Jeg sympatiserer heller ikke med forslaget om at gå tilbage til ejerskiftesyn. Imidlertid er det interessant at læse lidt om 1. behandlingen i trafikudvalget. Her lykkes det faktisk at få flettet ind, at udvalget går ind for lettelser for veteranbiler og det er selvfølgelig et vigtigt signal til embedsværket. Det er nok det eneste positive jeg har set komme fra DF nogensinde.

Nå - det blev en længere smøre, men det er altså vigtigt at vi ikke sætter al den politiske velvilje overstyr! Det er bare indtil der viser sig en større organiseret svindel med importerede veteranbiler og falske plader, ulykker med veteranbiler der ikke er synet i årevis og ikke iorden (hvis man overgår til ejerskiftesyn), så kan myndighederne over night nedlægge alt pånær den kvarte vægtafgift ved udstedelse af en bekendtgørelse.

Og den gode vilje i Folketinget kan være pist væk!
Venlig hilsen
Michael Deichmann
Brugeravatar
dykker5502
Medlem
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: søn 12.10.2008 10:33
Geografisk sted: BP, Blistrup, 3230 Græsted

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Jesper Bering » man 22.11.2010 01:35

Kære Michael,

Hørt! Tak for et godt indlæg.

hilsen Jesper
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf nj » tirs 23.11.2010 11:39

Også et stort HØRT herfra. Jeg begriber altså heller ikke at nogen kan synes det er "historisk rigtigt" at få lavet sorte plader med et "hvidt" nummer som aldrig har eksisteret som sort. Det skæmmer utroligt meget et ellers flot køretøj.
nj
Medlem
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 21.06.2010 09:35

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf JBN » tirs 23.11.2010 17:18

Jeg forstår ikke helt, hvordan man kan bruge ens private synspunkter på en given lovgivning som fornuftig forklaring på, at det er nok så "iorden" at lave sorte nummerplader selv.
Jeg er enig i, at al den hjemmeproduktion kan blive til stor fare for myndighedernes velvilje overfor veteranbilfolket - og så er det såden set ligegyldigt hvor alvorlig/bagatel-agtig vi veteranbilfolk selv vurderer forseelsen til at være.

Men forhåbentligt kan den nye sortpladeordning fra 1. april 2011 automatisk få standset efterspørgslen efter disse hjemmelavede nummerplader - med mindre der er nogle "Silvanister" som mener at 2380 kr. er alt for dyrt, og at de saaagtens kan få dem lavet billigere selv.
JBN
Medlem
 
Indlæg: 62
Tilmeldt: ons 26.11.2008 14:12

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf LarsBudtz.dk » fre 03.12.2010 00:38

Så nogen andre her Natholdet på TV2, her til aften? -Var nummerpladen på den forreste politibil ikke en "kreativ løsning"? Jeg synes den så noget rustik ud i skrifttypen, selvom ZZ-nummeret vist var autentisk nok..? Man så den kun relativt kort tid, men jeg tror altså ikke at den var heelt fin i kanten... Hmm...
Brugeravatar
LarsBudtz.dk
Medlem
 
Indlæg: 196
Tilmeldt: fre 19.09.2008 15:34
Geografisk sted: Københavns omegn

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Jesper Bering » fre 03.12.2010 03:13

Kære Lars,

Er der ikke noget med, i disse moderne tider, at man kan se fjernsynsudsendelserne igen når man selv vil, på internettet? Hvis den er der, må man jo kunne sakse et billede ud af den. Jeg kan desværre ikke.

hilsen Jesper
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf TT » fre 03.12.2010 08:09

Natholdet kan vist kun ses på Sputnik (som ikke er gratis)
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf LarsBudtz.dk » fre 03.12.2010 21:36

Uhada, nej efter et kig på Sputnik, er der slet ingen tvivl! Som nævnt hed den "noget med ZZ", og den skal forestille en EU-plade, så allerede her ved vi at den er "falsk". Men det ses endvidere også, omend billedekvaliteten på Sputnik er meget ringe, at skrifttypen er helt gal.
Billede
(Jeg ville også have set på Sputnik igår efter udsendelsen, men programmerne dukker tilsyneladende først op den efterfølgende dag...)
(Nummeret ZZ 35 194 tilhører iøvrigt, jvf. BIltorvet, en Fiesta af årgang '09)
Brugeravatar
LarsBudtz.dk
Medlem
 
Indlæg: 196
Tilmeldt: fre 19.09.2008 15:34
Geografisk sted: Københavns omegn

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf dykker5502 » man 25.04.2011 06:51

Den med at forsikringen faktisk ikke dækker hvis der sidder falske plader på en bil hvor nummer er det rigtige, forsikring og ægtafgift ER betalt er en interessant vinkel. Den tror jeg jeg vil forespørge i de rette ministerier om.
Venlig hilsen
Michael Deichmann
Brugeravatar
dykker5502
Medlem
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: søn 12.10.2008 10:33
Geografisk sted: BP, Blistrup, 3230 Græsted

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf dykker5502 » tirs 05.07.2011 15:33

Her er endnu en amerikaner med dansk-"amerikanske" nummerplader (ligesom DT 68.802 ovenfor):

DT64046.jpg

Kilde: Nordvestnyt.dk Foto: Peter Andersen
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Venlig hilsen
Michael Deichmann
Brugeravatar
dykker5502
Medlem
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: søn 12.10.2008 10:33
Geografisk sted: BP, Blistrup, 3230 Græsted

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf CSJ » tors 25.08.2011 12:11

Jeg kom til at holde bag en motorcykel hvor man tilsyneladende har forsøgt at ændre nogle af tegnene. De overmalede streger er så skarpt afgrænset at det næppe kan være almindeligt slid.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf TT » man 29.08.2011 22:09

Det skyldes nok angst for færdselsbøder. Spørgsmålet er så om det er forfalskning, som er en straffelovsovertrædelse der kan give plettet straffeattest, eller blot en overtrædelse af registreringsbekendtgørelsen som vel næppe giver mere end en plovmand i bøde. Jf. en anden tråd blev Greenpeace-aktivisterne ikke dømt for dokumentfalsk da de kørte med falske nummerplader, så medmindre der er noget sagsspecifikt i dommen der gør at det undtagelsesvis ikke kunne anses for dokumentfalsk, kan man tvivle på at en sådan overmaling af bogstaverne vil være forfalskning.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Simca » ons 07.09.2011 09:06

Mystisk kombination han har valgt. Men ikke en fyr jeg ville ønske mig at kollidere med!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Simca
Medlem
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 31.01.2009 13:18

Re: Kreative løsninger ("falske" plader)

Indlægaf Simca » ons 07.09.2011 09:15

Og én mere... Heller ikke denne kombination findes.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Simca
Medlem
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 31.01.2009 13:18

ForegåendeNæste

Tilbage til Uautoriserede nummerplader